El Teatre del Raval torna al circuit escènic i ho fa per la porta gran amb un espectacle petit: Set maneres de ser Hamlet.
I què és Set maneres de ser Hamlet? Doncs és un monòleg que ha inaugurat l’espai Damià Huguet del teatre. Un monòleg escrit i interpretat de manera magistral per en Josep Pere Peyró.
Un text que es mou entre l’escenari i el públic
En Josep Pere Peyró ha creat un text que es mou entre l’escenari i el públic. Un monòleg on la ironia i l’humor es donen de la mà. Un monòleg que es mou entre la comèdia i l’esperpent. I en Josep Pere Peyró l’interpreta de forma magistral. El que fa damunt l’escenari és una lliçó de bon teatre.
A Set maneres de ser Hamlet, hi veiem la història de Hamlet, però potser no com ens l’han explicada normalment. Aquí, hi veiem aspectes que mai no ens han explicat i que, francament, ens sorprenen i ens planten un bon somriure a la cara. Això, per començar…
Set maneres de ser Hamlet no es queda només amb Shakespeare
Però és que el monòleg no es queda amb Shakespeare. En Josep Pere Peyró aprofita el monòleg per parlar de teatre, dels textos, dels actors, dels productors, del públic…És un text que toca totes les tecles i en totes hi troba un punt d’humor (i, de vegades, de crítica).
L’escenari, amb unes cadires i un penjador, té tot el que en Josep Pere Peyró necessitarà per al seu monòleg. Tot es fa davant del públic. A la vista. No hi ha secrets, ni trucs. Un bon disseny d’il·luminació acaba d’arrodonir el muntatge.
I tot això, a sobre, amb un deliciós accent mallorquí que ens enamora! (Si és que no podem demanar res més!!!).

Un monòleg brillant
En Josep Pere Peyró ha creat un monòleg brillant que us farà passar una molt bona estona. El Teatre del Raval ha fet un encert programant Set maneres de ser Hamlet. Un muntatge que gaudeix d’un gran text, d’una gran interpretació, de ritme, de bon humor…
Valoració Kultureta
5 sobre 5
Voleu passar una bona estona? Set maneres de ser Hamlet. Sortireu del teatre i passareu dies comentant tot allò que heu vist. I mentre ho comenteu, tornareu a riure… perquè és un muntatge molt intel·ligent que se’ns fica a dins… i ja no el deixem escapar.
“… i TXIM-PUM”

Deja una respuesta